JEG HAR GRUET MEG LENGE TIL DENNE UKEN

Denne uken på Paradise Hotel har jeg gruet meg til helt siden jeg takket ja til å være med. Det er klart for Mr. og Miss Paradise! Jeg har null talent, annet enn å skrive, men det får jeg ikke mye bruk for i en slik setting. Jeg er helt fullstendig tonedøv, eier ikke rytme og kan absolutt ikke være morsom på kommando så derfor gruet jeg meg skikkelig til å måtte konkurrere om den tittelen. I tillegg var jeg skikkelig stresset for å måtte fremføre noe foran en jury, og kanskje til og med de andre deltakerne!

Jeg har alltid vært livredd for å fremføre foran store forsamlinger. Helt siden jeg var liten har det å snakke høyt i klassen, holde fremføring og alt i den kategorien skremt meg. Jeg begynner å skjelve, svette og blir faktisk svimmel. Det er det skumleste jeg vet om, og selv om det har blitt bedre med årene er det ikke noe jeg like å gjøre. Av den grunn ble jeg så lei meg når jeg så at tiden var kommet for Mr. og Miss Paradise-uken. Jeg hadde et lite håp om at produksjonen hadde valgt å kutte ut denne uken, haha. Dessverre for min del eksisterer den fortsatt, og jeg kan love dere at dere har mye moro i vente!

 

4 kommentarer
    1. Courache Andrea, bare det at du valgte at deltage, siger mig at du har en indre styrke som nok skal bære dig i gennem. Vi her i Danmark krydser fingre for dig.

    2. Blir gøy å se! Sikkert mange som synes du er mye flinkere enn du tenker om deg selv<3
      Lurer på hvilken årsmodell du er?:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg