UKENS SPØRSMÅL – PETTER OG MEG, KOSTYMENE PÅ PH, VIDEOBLOGG

Vi hadde det så moro i går! Vorset var kjempekoselig, og da vi dro ut hadde vi det skikkelig gøy. Det ble ganske sent, men det blir det fort når man har det moro. Jeg har samlet opp spørsmål jeg har fått i kommentarfeltet i løpet av uken og tenkte at det kan være greit å svare på de her med tanke på at mange spør om det samme. Så her er svarene på spørsmålene dere har stilt denne uken!

Får dere beholde kostymene dere får på hotellet?

Nei, det får vi ikke. Vi leverer tilbake kostymene vi får til hver gang vi er ferdig med dem. Så kostymene etter SKAM-uken ble levert tilbake etter parseremonien på torsdag!

Hvordan er forholdet til deg og Petter nå? Er det bra eller dårlig?

Forholdet mitt til Petter er veldig bra nå. Vi er gode venner, og han er en av de jeg har mest kontakt med i dag 😊

Hvor har du kjøpt den lilla tunikaen du bruker en del inne på hotellet?

Den er kjøpt på BikBok 😊

Ser dere ofte på ph sammen? Hadde vært morsomt om dere kunne laget en videoblogg hvor dere reagerer på paradise. Kanskje dere kan svare på spørsmål i pausen?

Det gjør vi. Jeg bytter litt på å se det med de andre PH-deltakerne og mine gamle venner, fordi det er gøy å se det med noen som vet hva som skjer og noen som ikke aner! Vi kan ha live-stream på Instargram for eksempel 😊 Kan også lage en videoblogg med spørsmål om PH!

Reier dere til México (eller der ph ligger) hver uke?

Nei, innspillingen foregår fra januar til mars så det var da vi oppholdt oss i Mexico 😊

Så fiiin! Hvor er den fra?

Den er fra Triumph ❤

Når dere er på sånn green room og sier hva som dere tenker, gjør dere det med engang eller etter uka har gått?

Det varierer litt, men som oftest med en gang.

Rosa skål med blåbær i hvor er den fra?

Den er fra Søstrenegrene!

 

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg