VIDEO: VI GIR DERE FUNFACTS OM PARADISE HOTEL

Lørdag morgen er så koselig. Nå sitter jeg med Sofie, som endelig har våknet, i sofaen og ser på serier. Det er så deilig å ikke måtte stresse med noe som helst, fordi det er ingenting vi må stresse med å gjøre. Det er mye vi burde gjøre, og vi har laget en liten to do list som vi skal komme oss gjennom, men det er da ingen hast. Det eneste jeg må forholde meg til er tidspunktet for vors i kveld, og det vil jeg kalle luksus! 

Jeg skrev i går at Martine. Morten, Sofie og jeg hadde spilt inn en video til dere med funfacts til dere om Paradise Hotel, og her er den! Flinke Martine satt og redigerte den til sent i går kveld slik at dere skulle få se den allerede i dag. 

Hvis dere liker det kan vi gjøre det oftere. Det er litt morsomt å lage videoer også, selv om det blir litt kaos når alle fire skal snakke i munnen på hverandre, haha. Håper dere liker den, og at dere får vite et par ting dere ikke visste fra før!

4 kommentarer
    1. er morten forelska i martine? han ser så forelska ut i denne filmen, bare se hvordan han ser på hu…. hører rykter om at han er sammen med sofie som du bor med.. kan du tipse henne.. morten bor jo sammen med martine, han ser veldig forelska ut, hadde ikke stolt på han om jeg var sofie..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg