VI MÅTTE AVLYSE

I dag har jeg fått gjort nesten alt jeg skulle, så jeg er happy. Det er sjelden jeg har fri en hel helg, og derfor ville jeg få unna alt i dag så jeg kan ha hele lørdagen fri. Det gikk i orden så i morgen skal jeg bare kose meg, trene og nyte fridagen før vi skal en liten tur ut på kvelden. Sofie og jeg skulle egentlig ha innflytningsfest, men vi failet og inviterte alt for mange så vi måtte faktisk avlyse hele greie. Det er så kjedelig, men heldigvis er det mange som fortsatt skal ut så da kan vi møtes på byen i stede!

Nå sitter jeg hjemme i sofaen med Sofie, Morten og Martine. Vi har blitt naboer og det er så koselig. Nå er det mye lettere å henge sammen, og i dag laget vi en morsom video med funfacts om Paradise Hotel som jeg skal publisere på bloggen i løpet av helgen! Hvis dere vil få vite et par ordentlige hemmeligheter vi ikke har fortalt noen om oppholdet må burde dere se den! 

Nå får jeg får snart besøk av tre venninner, så skal vi ta en tur på butikken for å handle inn mat. Vi skal ha obligatorisk tacokveld, det er tross alt fredag!

6 kommentarer

Siste innlegg