TING ER LETTERE NÅR VI ER TO

I did it! Jeg kom meg på trening i går etter ei litta powernap. Nå har jeg sikret meg både mandag og tirsdag, så jeg vil si at det er en god start på uken rent treningsmessig. Jeg liker å se på det som små steg tilbake til mitt vanlige liv. 

I går kveld kom Sofie endelig hjem igjen! Det var så koselig å se henne, og ikke minst å få en roomie. Jeg må innrømme at jeg har begynt å trives veldig godt med å ha mennesker rundt meg. Før elsket jeg all tid jeg fikk alene, men nå har jeg lyst til å være rundt andre mennesker nesten hele tiden så jeg setter stor pris på å ha min nye samboer hjemme igjen. Nå skal vi ordne masse i leiligheten, så tar vi turen på trening før jeg skal på jobb senere i dag. Det er så mye lettere å få gjort ting når vi er to om det!

4 kommentarer
    1. Hvorfor tror enkelte at det er greit å slenge dritt til andre, uten grunn? “Ting er lettere hvis du slanker deg” Skam deg, Ronny… Hu er ikke tjukk en plass!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg