BODY APPRECIATION

Jeg er SÅ glad for at jeg kjøpte denne bodyen! Jeg var litt usikker, men heldigvis dro jeg den på meg og prøvde den. Den satt jo skikkelig fint, og er perfekt til en kveld på byen. Egentlig er det undertøy, men det gjør vel ikke noe? Den dekker det den skal dekke, så det går fint. Se så kul den er!


 

Nå ligger jeg hjemme på sofaen og ser dagens episode av Paradise. Jeg skal ikke røpe noe, men herregud for en partner jeg har den uken her… Dette kan bli spennende. Jeg må få i meg noe mat og slappe av litt før jeg skal på trening veldig snart. Håper jeg. Neida, jeg skal ha litt viljestyrke og tvinge meg bort på Fresh. Det er ikke noe hast, så jeg kan ligge her litt til. Jeg må bare passe på at sofaen ikke blir for komfortabel. Det er den dørstokkmila som står i veien hver gang, men i dag skal jeg ikke tenke så mye over det, og bare dra. 

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg