NOORA + WILLIAM ?

Det er SKAM-uke på Paradise Hotel, og jeg er super happy! Jeg elsker den serien. Den serien er både utrolig bra, og ikke minst utrolig viktig for både unge og voksne i dagens samfunn. Jeg har faktisk skrevet om SKAM for den svenske nettsiden Filmtopp.se, dere kan lese det jeg har skrevet HER og HER om dere vil det ❤

Hele hotellet ble gjort om til en videregående skole, og det er kjempemoro! Teele sjekket inn som Noora, noe som var veldig koselig. Hun er supersøt, og som Soph så fint sa så skled hun rett inn blant jentene i alliansen vår. Hun fikk litt av en jobb å gjøre. For det første skulle hun velge hver enkelt av oss som en av karakterene fra SKAM. Jeg ble så glad når jeg så at jeg ble Vilde! Okei, Noora er favoritten min, men siden hun var opptatt var Vilde en veldig god nummer to. Jeg elsker den jenta, hun er så søt og morsom. Jeg tror aldri jeg har sett noen bli så glad for et kostyme noen gang (kanskje jeg gjør opp litt for surmulingen i uke to nå). 

Så fikk hun også et hemmelig oppdrag. Hun skulle prøve å stå med min partner Petter, som hun valgte ut til å være William. Selvfølgelig ble jeg ikke helt fornøyd med at min partner ble valgt ut til å være William, for som han selv sier… “Noora og William ender opp sammen”. I tillegg ytrer han jo et lite ønske om å bytte meg ut her, fin partner… Hehe.  Altså, hvis han faktisk skal velge ut partner ut ifra størrelse på puppene så er jeg i hvert fall ganske fucked, haha. Vi får se hva som skjer videre, og om Teele klarer oppdraget sitt. Det kommer en dag i morgen! 

Det jeg synes er best med denne episoden er redigeringen! Herregud, så flinke folk som jobber med det programmet her. De gjør det så utrolig morsomt! En liten appreciation til redigerings-teamet til Paradise Hotel, det må til innimellom. 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg