JEG FÅR IKKE PLASS

God morgen ❤

I dag måtte jeg tvinge meg selv til å stå opp før tolv. De siste dagene har jeg sovet alt for lenge, men det er lov når det er fri og særlig i påsken! Man må hvile når man kan, det er mitt nye motto. Jeg skal tilbake til Oslo, og ville få mest mulig ut av dagen før jeg tar bussen tilbake halv ett. Det passer meg egentlig veldig dårlig å måtte ta buss, fordi jeg har fått med meg en del ting hjemmefra som jeg må få med tilbake til Oslo. Det er blant annet et klesstativ, og det er ikke veldig lett å skulle drasse med seg det, pluss en koffert, bag og poser fra bussterminalen og hjem. Ikke får jeg plass heller, fordi jeg skulle være så lur å bare ta med en liten koffert i stede for en stor fordi jeg skulle pakke smart for en gangs skyld. Aaah, nå er jeg ganske irritert på meg selv, men jeg må finne en løsning så jeg får med meg mest mulig i hvert fall. 

Jeg har hatt det skikkelig bra her hjemme i påsken, og er veldig takknemlig for alle de fine menneske rundt meg! Jeg og Emilie skulle prøve oss på å ta noen seriøse bloggbilder i går, men det endte opp med en veldig søt bildeserie i stede. Altså, jeg er skikkelig glad i disse bildene! De er helt ekte, og så koselige. 

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg