SJALU

Jeg kom meg faktisk opp av sofaen og ut i det fine påskeværet! Pappa og lillesøsteren min fikk meg med på en liten gåtur i skogen og det var faktisk skikkelig deilig. Selv om energinivået mitt var ganske lavt, var det utrolig godt med litt frisk luft for denne fyllesyke jenta. Nå skal jeg slappe av litt før jeg tar turen til en venninne. Vi skal kose oss med filmkveld og sladder om gårsdagen. 

Jeg kjenner at jeg er skikkelig glad for at jeg ikke dro på påsketur. Det er så mange venner og bekjente som har dratt på seg vinterjakka og raske briller, satt seg i bilen og kjørt til steder som Trysil og Hemsedal. Det ser skikkelig gøy ut, men jeg blir mer sjalu av å se bilder fra venner som er på ordentlig fjelltur. Skitur og hyttekos frister faktisk skikkelig, mens alkohol og fest kommer ganske langt ned på listen over hva jeg vil bruke fridagene mine på. Jeg skulle gjerne vært på en chill hyttetur hvor man bare går rundt i ullundertøy, spiser deilig frokost før man drar ut for å stå eller gå på ski hele dagen og avslutter kvelden med å lage middag sammen og spille brettspill eller noe sånt. Nå føler jeg at jeg høres ut som en 60-åring, men det får bare være haha. 

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg