SLEEPOVER

God morgen ❤

Jeg er kjempetrøtt fordi jeg satt oppe alt for lenge i går kveld. Jeg hadde besøk av Martine, og i tillegg bor Kevin hos oss frem til han drar tilbake til Stord, så det var alt for koselig stemning til å legge seg. Kevin var ute og rullet med russen natt til søndag, så han lå bare og sov på sofaen hele søndagen. Jeg fartet frem og tilbake, ut og inn av leiligheten og hver gang jeg kom tilbake lå han og snorket på sofaen, haha. 

Det ble litt liv i han sånn i halv elleve-tiden når jeg og Martine var ferdige med å lage middag. Vi bestemte oss for å ha en skikkelig kosekveld og lagde taco med masse godt, kjøpte inn Pepsi Max og litt snacks. Vi satt på The Notebook (jeg fikk så lyst til å se den etter dating-innlegget mitt), og når den var ferdig fortsatte vi bare med neste film. Vi så dokumentaren “Den norske islamisten” som ble vist på Brennpunkt på NRK for en liten stund siden. Den var utrolig fascinerende, og da klarte jeg i hvert fall ikke å legge meg! Vanligvis må jeg styre med mobilen eller noe annet når jeg ser på film, men jeg satt klistret til skjermen for å ikke gå glipp av noe… Til slutt begynte klokken å nærme seg tre, og da måtte vi bare legge oss hele gjengen. 


Fine Martine ❤

Nå skal jeg komme meg avgårde så jeg rekker jobb! Håper alle får en kjempefin start på uken, og så må dere huske å se kveldens episode av Paradise Hotel 22.30 på TV3! Ny uke, og kanskje en ny gjest? Følg med i kveld ❤

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg