UKENS SNAPS

Det begynner faktisk å bli litt orden her! Jeg er så fornøyd med å ha blitt kvitt alt rotet som lå utover rommet mitt. Nå ser det ganske greit ut. Det er i hvert fall ryddig. Jeg må bare få tak i litt oppbevaring til bøker og kjoler, så blir det bra! I tillegg må jeg gjøre rommet litt mer personlig. Nå er veggene helt hvite, og det er alt for lite detaljer, men det er jo ganske lett å gjøre noe med. Jeg vil vente med å vise dere rommet til jeg faktisk er helt fornøyd i stede for å gjøre det nå som det er ganske halvveis. Det samme gjelder egentlig resten av leiligheten, men det er nok ikke så lenge til!

Nå venter jeg på at min x-roomie Martine skal komme på besøk. Vi skal slappe av og kose oss med film og litt snacks resten av kvelden. Dette har vært en skikkelig rolig helg for min del, og det har vært nødvendig. Jeg har ikke vært ute en eneste dag, noe jeg faktisk er veldig glad for. Det har blitt litt for mye festing siden jeg kom hjem fra Mexico, men nå begynner ting endelig å komme tilbake til normalen. 

Her er et utvalg av mine snaps fra uken som gikk! Husk at dere kan følge meg på snapchat andreasveinsdot 

 

3 kommentarer
    1. Du er et av de mest positive menneskene på PH i år, men privat kjenner jeg deg ikke. Er du like positiv og skal det lite til for å glede deg?
      Ha en strålende påske
      Mr.D

    2. Anonym: Det går veldig begge veier, haha. Det skal lite til å glede meg og jeg blir veldig glad for småting i hverdagen, men det skal også lite til før det bikker andre veien.. 🙂 Tusen takk, i like måte!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg