I DAG FÅR VI LEILIGHETEN

I dag overtar jeg og Sofie den nye leiligheten vår! Den er så fin, og jeg gleder meg masse til å vise den frem på bloggen senere. Sofie kommer med tidenes flyttelass fra Tønsberg, og skal bruke dagen på å innrede leiligheten mens jeg ligger syk hjemme i min nåværende leilighet. Jeg får ikke flyttet helt enda, men i løpet av helgen bør jeg klare å komme meg på plass. Det skal bli så deilig å endelig komme på plass. Nå har vi gledet oss til dette i snart en måned, og endelig  er det overtakelse ❤ 

Nå skal jeg legge bort pcen og sove litt. Det går så lenge mellom hver gang jeg er syk at jeg glemmer hvor utrolig kjedelig og vondt det er. Det verste er at jeg blir skikkelig rastløs, men har null energi og klarer såvidt å holde øynene åpne. Det er en ganske dårlig kombinasjon. Jeg har lært at hvile hjelper, så jeg får bare fortsette å hvile meg til dette går over. 

10 kommentarer
    1. Hva syns du om at den andre alliansen spiller så skittent? Var trist å se at kun Henriette forsvarte den utstøtte. Fikk helt vondt av oppførselen til særlig Martine og Morten. I tillegg viser Aleks seg som en illojal slange.

    2. Stine: Vi var hele tiden klare på at vi ikke likte måten de spilte på, og det faktum at det var mye rot innad i alliansen deres. Vi prøvde å være ærlige og lojale mot hverandre og så langt har det fungert bra! Vi hadde det veldig bra sammen spillmessig. Når det er sagt så er de alle kjempefine mennesker, og man velger å spille på forskjellige måter og tar avgjørelser andre kanskje ikke ville tatt, men det er et spill. Hvordan man er på paradise hotel har ikke nødvendigvis så alt for mye å gjøre med hvordan man faktisk er som menneske. Der inne kommer ofte spillet først og det er spilleren som blir vist frem, ikke nødvendigvis personen. Der og da fikk jeg forferdelig vondt av den “utstøtte” som du kaller det, og vi prøvde bare å få henne til å føle at hun ikke var alene. Skriver et lenger innlegg om dette etter episoden i kveld 🙂 Alle er venner den dag i dag, og alle var også venner der inne selv om vi spilte mot hverandre!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg