ELSK PÅ UTSJEKK

Nå sitter jeg og ser gårsdagens epiosde av Paradise Hotel. Drama, drama, drama. Bra utsjekk, Sunny! For å være ærlig så elsket jeg at han gjorde som han gjorde, haha. Vi var jo fullstendig klar over hva som foregikk inne på hotellet. Vi var to allianser, men ingen snakket høyt om spill før Sunny endelig tok ansvar! Det var så moro. Nå er det krig på hotellet, og jeg gleder meg skikkelig til å se neste uke! Det er nå det blir virkelig spennende etter min mening. Frem til nå har det vært ganske rolig, og alle har vært snille og søte med hverandre. Vi får se hvordan det går til uken da, hihi.  

Det ble selvfølgelig en tur ut på meg i går. Jeg som sa til alle at nei, jeg skulle hjem og legge meg tidlig så jeg var uthvilt og klar for dagen i dag. Det skjedde ikke da for å si det sånn… Vi hadde en kjempekoselig feiring av Sofie! Hun hadde pyntet og gjort det så fint, og vi hadde det veldig moro der før vi dro videre ut. Vi var en god gjeng fra Paradise. Kevin, Petter, Morten, Aleks, Rebecca, Martine, Grunde, Martine Lunde, jeg og selvfølgelig Sofie som dro ut etterpå, og vi hadde det så moro! Det eneste problemet var når jeg skulle hjem. Jeg og Sofie tok taxi hjem til meg for å legge oss, så finner jeg ut at nøkkelen min ligger i vesken min som står igjen der vi vorset. Yei. Så vi måtte søke ly hos Morten og Martine som heldigvis ikke bor så alt for langt unna. Jeg aner ikke hva vi skulle gjort ellers, haha. Jeg er så surrete noen ganger. Nå har jeg en husnøkkel liggende der, og en annen i jakkelommen i fuskepelsen som jeg glemte på Nox på lørdag. Veldig bra, Andrea. Jeg tror faktisk jeg må dra på en innsamlingsrunde etter jobb i dag. 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg