JEG FIKK PANIKK

Nå sitter jeg hjemme hos en av mine beste venner, Emilie sammen med en annen god venninne som heter Michelle. Eller, hjemme og hjemme. Hun bor faktisk på et hotell, så teknisk sett sitter vi på hotellrommet hennes. Hun har vært veldig flink til å gjøre det til et hjem, så langt det går, med blomster og tente lys. Det er faktisk veldig koselig her!

Vi har akkurat vært ute og spist med flere av jentene, og nå skal vi slappe av og kose oss her til Paradise begynner. Det ble middag på Olivia i Hegdaugsveien i dag. Jeg kom rett fra jobb og holdt på å sulte ihjel, for organisert som jeg er glemte jeg å ta med ordentlig lunsj. Jeg satt ved sminkebordet mitt i dag tidlig og koste meg med Friends før jeg så på klokken og fikk panikk. Jeg skulle jo ta trikken som gikk om fem minutter! I alt hastverket og panikken som fulgte heiv jeg i det første jeg fant i kjøleskapet. Ikke helt optimalt. Det verste var jo at jeg så feil på klokken og endte opp med å gå inn døren til jobb hele 40 minutter før jeg skulle begynne. Er det mulig? Ikke helt min dag med andre ord. Heldigvis hadde jeg middagsplaner med jentene, og Olivia ligger jo bare noen minutter unna butikken jeg jobber i så det passet perfekt!

Jeg synes bare litt synd på servitøren vår, for jeg var tidenes diva da vi skulle bestille drikke, haha. Jeg var SÅ sulten, og satt og klagde på at de andre jentene ikke var klare med matbestillingen så jeg kunne få maten min. Søt som han var foreslo han at jeg kunne få mat først, men sære meg ville jo ikke det. Hallo, jeg skulle jo spise med de andre. Etter å ha gått avgårde for å hente drikke til oss kom han plutselig tilbake med to foccacia-biter til meg så jeg ikke skulle dø av sult (hans ord) ❤ ❤ ❤  Så søt altså! 

Nå håper jeg dere alle er klare for kveldens episode. Det er i hvert fall jeg! TV3 22.30 ❤ 

 

3 kommentarer
    1. Hei. Kan du kjøpe knebeskyttere til meg i størrelse medium i morgen?? Da er du kjempesnill!! Gå på g-sport. Der har de knebeskyttere. Fint om du kan prøve de i butikken for å se om de er store nok til meg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg