MINE PRIVATE BILDER FRA PARADISE HOTEL

Det er snart klart for ukens andre episode av Paradise Hotel. I går var det togaparty, noe jeg ble superglad for! Jeg elsker togaparty, man finner jo ikke et diggere antrekk å feste i enn det. Det blir fest med kostymer i kveld også, men jeg er mildt sagt ikke fornøyd haha. Jeg blir tidenes sutreunge i kveld, så hvis dere vil se en bortskjemt drittunge er det bare å skru på TV3 halv elleve i kveld!

Jeg har samlet sammen en del av bildene vi tok med telefonen vi fikk utgitt fra de første ukene inne på hotellet. Her får dere se bilder fra før vi går opp på fest, mens vi chiller på rommet, at vi venter på innsjekk og alt annet dere ikke får se på tv-skjermen! 

 

6 kommentarer
    1. Hva har du imot bifiler? Så dagens episode på Viaplay, tro mej du kommer Til å få høre det etter at det har vært på TV. At du kan henge ut bifiler på den måten på TV! Du burde skamme deg.

    2. Anonym: nå har ikke jeg sett den enda, men vet jeg klagde mye på kostymet mitt fordi jeg følte jeg så ut som en transperson. Det er ikke veldig kult å se ut som en mann som vil se ut som en dame når man faktisk er en dame, det er poenget mitt. Jeg så ut som en mann, og det satt jeg lite pris på. Nevner ikke noe om bifile så vidt jeg vet? Det har jeg absolutt ingenting imot. Jeg har heller ingenting imot transpersoner, så håper jeg at jeg fikk oppklart dette 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg