PÅ ETTERSKUDD I HVERDAGEN

Hei, alle fine lesere ❤

Nå sitter jeg og koser meg med lunsjen min på bakrommet. Jeg jobber fem av syv dager denne uken, og med blogg, trening, venner og alt annet som skal gjøres er hverdagen ganske hektisk! Jeg sliter ennå med å lage et skikkelig system, og ender alltid opp med å sitte våken for lenge for å styre med bloggen, noe som gjør meg helt utslitt dagen etterpå. Jeg søker lette løsninger som sjokolade for å få energi, og dropper trening for powernaps. Dette kan ikke fortsette lenger. Det legger en skikkelig demper på dagene mine, og jeg føler konstant at jeg trenger hvile. 

Det er utrolig mye hardere å komme tilbake til hverdagen etter Paradise enn hva jeg hadde trodd på forhånd. Jeg stiller veldig høye krav til meg selv, og sammenligner alt av trening og rutiner med før jeg dro. Det gjør bare at jeg føler meg konstant på etterskudd, og at jeg ikke strekker til. Jeg må virkelig få snudd denne tankegangen, og klare å skjønne at ting tar tid… En ting er å si det, men det vil bare ikke feste seg. Jeg må bare prøve å ha det i bakhodet, og ta en dag av gangen. Etter hvert vil jeg forhåpentligvis finne en rytme og et system som passer den nye hverdagen min.

Håper alle får en super tirsdag! Husk PH i kveld 22.30 ❤

3 kommentarer
    1. så fine bilder av deg! Håper du snart kommer inn i rutiner igjen da, er ikke kjekt å ha det på følelsen at man hele tiden ligger på etterskudd. Ønsker deg en fin dag <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg