JEG ER HELT TOM

Dagen i dag har gått forbi helt blurry. Jeg husker så vidt å ha vært på jobb, og tiden jeg tilbragte der var preget av den dårlige formen jeg er i nå. Jeg var kvalm, svimmel og hele kroppen verket. Pausen min ble brukt på å ligge over kontorpulten på bakrommet og halvveis sove, det var helt krise. Jeg er rett og slett helt tom for energi, virkelig. Nå er jeg kjemperedd for at jeg har begynt å bli syk. Det er helt uaktuelt. Jeg har verken tid eller lyst til å måtte tilbringe flere dager i senga med kvalme, hodepine og vodt i kroppen. Det er dessverre på denne tiden av året jeg oftest blir syk, men jeg skal bruke all min mentale styrke på å nekte for at jeg er syk så kanskje jeg klarer å lure meg selv til å tro at jeg er frisk. 

Heldigvis kom formen seg utover dagen når jeg klarte å få i meg litt mat. Altså jeg elsker mat, og særlig frokost. Jeg går aldri glipp av dagens første måltid, det er favoritten min, men i dag klarte jeg ikke få i meg noe som helst før klokken var langt iver lunsjtid. Nå går det bedre, og jeg og Martine har vært og handlet inn til middag. Vi får besøk av venninnen vår Marte, og min fine partner Petter ❤  Vi skal kose oss og se kveldens episode av PH.

Det er innsjekk og togaparty, noe som alltid er moro! Er dere spent på å se den nye gjesten?

4 kommentarer

Siste innlegg