KOS PÅ BRYGGA

Altså, for et vær! Jeg skulle virkelig ønske at jeg ikke var ute i går, til tross for at det var veldig moro der og da, slik at jeg kunne stått opp tidligere og fått enda mer ut av denne dagen. Jeg elsker våren, det er muligens den aller beste årstiden. Det blir lysere ute, luften er varmere og fargene begynner å komme tilbake på trærne. 

I dag har jeg, som resten av Oslos befolkning, kost med i sola på Aker Brygge. Det var ikke akkurat lett å komme seg fremover nede på brygga i dag, så mange mennesker på ett sted er det lenge siden jeg har sett! Sofie, Martine, Marte og jeg fant oss et bord i sola og koste oss der mens vi snakket om gårsdagens festligheter. Det er alltid moro å høre hva andre har funnet på og fått med seg i løpet av kvelden. 

Nå er jeg tilbake i leiligheten min, og nyter det siste som er igjen av solen her. I kveld skal jeg og roomie bare slappe av og kose oss med en fin søndagsfilm. I morgen er det ny uke, og det betyr mer Paradise! Ny gjest, nye fester og mye moro. Jeg kan love dere mer drama enn hva det har vært frem til nå, så det er bare å følge med. 

6 kommentarer

Siste innlegg