SPØRSMÅLSRUNDE

Hei, fine dere <3

I dag er en veldig spennende dag. Kontrakten til den nye leiligheten har nemlig blitt signert! Dette er kjempegøy, og jeg gleder meg masse til å flytte inn. Nå er jeg hjemme en liten tur, før jeg skal møte Sofie om en liten stund. Vi skal ha en liten bloggshoot før vi forhåpentligvis klarer å komme oss på trening senere i kveld. Rutinene mine har sklidd helt ut, men jeg prøver hardt å få de tilbake!

Nå har jeg vært på skjermen i en uke, og det er sikkert en del dere lurer på! Jeg har fått noen spørsmål i kommentarfeltet, og prøver å svare så godt jeg kan på de, men tenkte at jeg kjører på med en spørsmålsrunde. Er det noe dere lurer på? Spør i vei, så samler jeg opp alle og svarer i et innlegg snart <3

12 kommentarer
    1. Er du KLAR over hvor mye du ligner på orange is the new black-dama? Haha, og det er positivt! Men du burde seriøst vurdere å fjerne/kraftig redusere restylanen din, jeg (og de jeg var med) fikk helt sjokk når vi så hvor ung du er, hadde tippet at du var mellom 30 og 35, og det er ikke særlig kult når du er 20-ish. Du er jo en pen jente, men de leppene fucker opp alt. Hvis det er veldig viktig for deg med større lepper, så finnes det en annen metode (husker ikke hva den heter dessverre) hvor de bruker et slags rør til å injeksjere stoffet, da får man en naturlig form, og ikke utoverlepper. Hehe 🙂 Vet at enkelte tannleger gjør det i London.

    2. Hvorfor meldte du deg på Paradise? Tror du deltakelsen kan ødelegge for deg med tanke på at du drømmer om å bli sportsanker? Studerer du, eller planlegger du å gjøre det? Hva jobber du og Sofie med, ettersom dere har råd til en leilighet i sentrum?
      Gleder meg til svar!

    3. Hei<3 Er du fornøyd med hvordan du er fremstilt på tv? Er det noe du mener ikke helt stemmer med den du er?

    4. Hvor i Oslo skal du og Sofie bo?
      Hvor kommer du fra?
      Hva jobber du med?
      Har du planer om å studere, isåfall hva?
      Kunne du meldt deg på paradise igjen?

    5. Er det enkelte “episoder”/samtaler som du skulle ønske ble vist på TV? som kanskje viser flere sider av en sak

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg