NYTT HÅR

Annonse Greath Lenghts og Adam og Eva

Noen la kanskje merke til at jeg plutselig hadde mye lenger hår på premierefesten og de siste bildene her på bloggen enn hva jeg har på TV. Det stemmer ganske bra. Jeg farget håret mitt veldig mørkt foren god stund siden, og da jeg ville gå tilbake til blondt hår slet det kraftig på håret mitt. Jeg måtte klippe det kort, og det var generelt utrolig slitt. Det er veldig trist, fordi jeg synes hår har veldig mye å si når det kommer til utseende og jeg føler meg mye bedre med lenger hår. 

Som dere ser er ikke hårkvaliteten min på topp for å si det mildt…

Heldigvis har jeg verdens flinkeste frisør som reddet håret mitt før premierefesten på mandag. Jeg var hos Adam og Eva på Steen&Strøm i Oslo, og der satt flinke Hanne Olsen på meg tapeextentions fra GreatlenghtsJeg var innom hos henne noen dager tidligere for å finne riktig farge og lengde til meg. Vi kom frem til at jeg ville sette på 30 cm, noe som holdt i massevis for min del. Jeg gjorde det både for å få følelsen av å ha tykkere og lenger hår, og det er ordentlig deilig å føle at jeg endelig kan style håret mitt! 

Jeg anbefaler alle som ønsker extention å ta kontakt med Hanne på Adam og Eva Nedre Slottsgate (Steen&Strøm). Hun er ordentlig flink, og hjelper til med å finne både farge og lengden som passer for deg. Dere kan finne henne på instagram @hanneolsen92 <3

#ad

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg