FØRSTE DAG TILBAKE

God morgen <3

I dag har jeg min første dag tilbake på jobb! Det begynner å bli en god stund siden sist jeg tok på meg arbeidsklærne, men det blir deilig å komme i gang igjen. Jeg bare håper jeg husker hvordan alt fungerer og det har antakeligvis kommet en del nyheter i butikken som jeg må lese meg opp på. Spennende! Jeg har i tillegg store planer om å dra rett på trening når arbeidsdagen er over, så dette blir bra. Kanskje jeg endelig begynner å komme inn i en slags rytme igjen. 

Fredagskvelden min blir som dere forstår rolig. Jeg skal tidlig på jobb i morgen også, så jeg trenger en hvilekveld haha. I morgen kveld skal jeg antakeligvis ut en liten tur! Det er så mye moro som skjer om dagen, og jeg vil jo for all del ikke gå glipp av moroa. Det er vel bare å hive på seg hælene, finne frem vinflasken og bli med. 

Håper alle får en super dag <3

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg