PREMIEREFEST

God morgen! Eller formiddag for normale mennesker… 

I går var det endelig klart for premiere for årets sesong av Paradised Hotel! Hadde jeg ikke vært med selv hadde det fortsatt vært årets tv-høydepunkt, men nå som jeg faktisk er med i programmet selv er det ekstra moro. Med premiere følger selvfølgelig premierefest. Woho! Jeg har faktisk aldri vært på premierefest før, så dette gledet jeg meg skikkelig til. 

Det var så moro! Først møtte vi masse presse, og gjorde mange morsomme intervjuer. Jeg tror favorittintervjuet mitt var kunnskapstesten med VGTV, haha. Jeg elsker den tradisjonen de har med å teste paradisedeltagere, det kommer jo stadig noen gullkorn i disse intervjuene. Jeg gleder meg til å se mitt, det kan bli spennende. Nei, jeg koste meg skikkelig hele kvelden! Intervjuene var kjempemorsomme, alle var samlet igjen og vi fikk jo se den første episoden!!! Så moro, og så utrolig rart. Nå må dere følge med videre, det blir bare mer og mer spennende!

Jeg hadde ikke med meg kameraet i går, så her får dere et lite utvalg av snaps og mobilbilder. Alle la ut ganske mye på snapchat og instagram, så dere får gå inn og følge oss der for litt ekstra info <3 På snapchat heter jeg andreasveinsdot og på instagram heter jeg andreasveinsdottir!

Masse elsk! Husk kveldens episode <3 22.30 på TV3.

 

6 kommentarer

Siste innlegg