BYVANDRING

Akkurat nå sitter jeg på Homan i Bogstadveien og venter på en deilig lunsj. Jeg og Marius har vandret rundt i det fine været og bare kost oss, mens resten av Oslo er i Kollen! Nå venter vi på Emilie som skal møte oss her for å spise og sosialisere seg. Det blir kjempehyggelig, det har gått i ett i det siste og jeg trenger å få en update på livet hennes.

Jeg var en tur innom Spraytanhuset på Majorstuen og fikk sprayet på litt ekstra brunfarge sånn at jeg er ekstra fin på mandagens premiere. Jeg skal vise dere resultatet senere, akkurat nå er det jo veldig mørkt, men det skal jo skylles av i kveld før jeg skal ut. En del av PH-gjengen skal samles, nå er jo nesten alle i Oslo i forbindelse med premierefesten på mandag. Det blir så moro! Vi koser oss alltid litt for mye, men det er jo bare bra. 

Håper alle får en kjempefin kveld <3
 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg