BACK TO REALITY

Nå er jo alt i gang, men det betyr at hele oppholdet og innspillingen er over. Jeg må finne tilbake til hverdagen med trening, venner og ikke minst jobb. Det er ganske rart akkurat nå, men jeg håper jeg kommer raskt tilbake. 

Hvor amazing er ikke årets fellebilde? I LOVE IT. 

I det jeg satt meg på flyet hjem til Norge lengtet jeg allerede tilbake til hotellet. Det er så utrolig rart at alt er over. Man har vært sammen med så fine mennesker 24 timer i døgnet på et luksushotell i Mexico, og plutselig skal man hjem til Norge og kollektivet i minusgrader. Jeg satt og hørte på sanger som minnet meg om å ligge på solsengen ved bassenget, spesifikke danser, og ikke minst sanger som minner meg om personer eller hendelser <3. 

Jeg var helt seriøst redd for at jeg skulle få et skikkelig sammenbrudd i det jeg gikk inn døren til leiligheten og skjønte at det er dette som faktisk er virkeligheten. Ikke Paradise Hotel. Nå høres dette ganske sykt ut med tanke på at jeg bor i en fin leilighet og har det kjempefint her i fantastiske Norge, men det å gå fra en sånn opplevelse til et helt vanlig A4-liv er ganske rart. 

Heldigvis bor jeg med verdens beste venner! De er så fine. Jeg leide ut rommet mitt mens jeg var i Mexico, og alt jeg eide var pakket ned i millioner av esker og søppelsekker og plassert i boden vår. Jeg klaget så mye over at jeg grudde meg til å måtte pakke inn hele rommet når jeg kom hjem, og hva tror dere de hadde gjort? De hadde hentet opp alle tingene mine og satt alt på plass, brettet klærne mine og lagt inn i klesskapet, hengt opp kjoler, satt opp toalettsaker, bilder og bøker. Rommet mitt var akkurat som det pleier! I tillegg hadde de blåst opp typ 30 ballonger som de hadde lagt utover gulvet, handlet inn favorittmaten min og bakt kake til meg! Herregud, så fine de er altsåååå. De gjorde det som kunne vært en ganske kjip dag til en fantastisk fin dag <3


Se så fine <3 Masse elsk.

Jeg er så takknemlig for menneskene i livet mitt, både nye og gamle og jeg er så heldig!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg