FREDAGSLUNSJ

Hei, alle dere fine!

Formen min er utrolig mye bedre, så vi feiret rett og slett min friskmeldelese med en deilig lunsj. Neida, det var egentlig ikke derfor. Roomies er ferdig med skole for dette semesteret, og feiret juleferie. Jeg for min del har en eksamen igjen (som jeg ikke har begynt på, krise) og noen forelesninger til før jeg kan ta julefri. Derfor later jeg som om vi feirer at feberen er ute av kroppen min!

Været var jo nydelig. Iskaldt, men nydelig. Vi hadde noen ærend å gjøre på Majorstuen, så vi trikket opp dit i formiddag. Etterhvert ble vi jo sultne som alltid, og kom oss inn i varmen hos Olivia i Hegdehaugsveien. Det er så koselig stemning der! Og utrolig god mat, selvfølgelig. Vi hygget oss med både mat, vin og dessert før vi trikket de tjue minuttene tilbake til Gamlebyen.  

Haha sykdommen har satt sine spor. Jeg ser dødssliten ut. Det er jeg jo egentlig. Jeg har jo nesten ikke klart å spise på tre dager. Det blir det ikke mye energi av. Nå skal jeg rett og slett ta en powernap. Det blir sååå deilig!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg