MY LATEST SNAPS

Jeg er for øyeblikket stuck med en gammel Nokia. Min fantastiske iPhone er sendt inn til reparasjon etter at den knuste og ble helt ødelagt i slutten av forrige uke. Det er så utrolig trist. Jeg har jo absolutt alt på den telefonen! Kalenderen er jo det som får meg til å henge med i hverdagen. Nå husker jeg ikke når legetimen min er en gang. Når jobber jeg? Når og hvor har jeg forelesning? HVOR OG NÅR GÅR TRIKKEN FRA? Det er det verste. Hvis jeg er i byen må jeg bare gå til Jernbanetorget og lete meg frem til en trikk som får meg dit jeg skal i stede for å slå opp Ruter-appen på telefonen. Luksusproblemer, ja jeg vet. Men det er veldig frustrerende når man er vandt til å ha hele verden i lommen. Det er i hvert fall slik det føles.

Noe av det jeg savner mest er kameraet mitt. Jeg var på julebord med jobben i helgen, og lette stadig frem telefonen for å ta bilder, men neida. Jeg gleder meg så utrolig mye til telefonen er ferdig og jeg får den tilbake. Fine iPhonen min ♥ I mellomtiden mimrer jeg tilbake med de siste snappene jeg fikk lagret før den forferdelige hendelsen.

Jeg gikk faktisk 24 timer uten å ha telefon i det hele tatt, og nei, jeg synes på ingen måte det var befriende med telefon-pause som så mange andre synes. Det var forferdelig! 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg