HÅRPLEIE: MATRIX SO SILVER

Hei mine fantastiske lesere! Først vil jeg si tusen takk for alle koselige tilbakemeldinger jeg har fått siden jeg startet å blogge nok en gang. Jeg sette utrolig stor pris på å høre at dere liker å klikke dere inn hit for å se hva jeg har funnet på å skrive om. Tusen millioner takk! Nå sitter jeg og koser meg med The Ugly Truth på TV. Det er med andre ord en rolig lørdag for min del.

Over til noe helt annet – hårpleie. Håret mitt er, som jeg har nevnt en million ganger, veldig slitt om dagen. Det er avfarget, bleket og farget flere ganger på en dag så det er ikke veldig rart. Dermed er det veldig viktig å pleie det godt! Jeg bruker i hovedsak de samme produktene som jeg brukte tidligere, men jeg har kjøpt inn noen tilleggsprodukter som er spesielt tilpasset situasjonen håret mitt befinner seg i nå. Slitt, tørt, bleket, skadd og varmt. 

This is it. Mine fantastiske redningsmenn! Jeg kan avsløre at sølvsjampoen fra Matrix og extreme cat-kuren fra Redken er de nye i gjengen. Både sjampoen og balsamen fra Joico har jeg brukt lenge, samt de to andre fantastiske kurene fra Redken. 

Nå har jeg tenkt å presentere et produkt for dere hver uke. Jeg kommer til å skrive litt om produktet, hvordan det brukes og hva jeg synes om det.

I dag skal jeg presentere en fantastisk sjampo som har gjort håret mitt litt mindre varmt. Mindre oransje faktisk. Jeg må innrømme at jeg ikke hadde helt troen. Hvordan kan en sjampo endre fargen på håret mitt fra oransje til blondt liksom? Derfor ble jeg overrasket når jeg så resultatet av bruken. Det er fortsatt varmt, men på ingen måte like knall oransje som det var tidligere. 

Jeg har brukt sølvsjampoen Matrix Total Results ColorCare. Den koster like over hundre kroner, og varer lenge. 

So silver-sjampoen skal nøytralisere gule toner, lysne striper i blondt hår og tilføre klarhet til grått hår. Jeg ser stor forandring fra første gangen jeg brukte den og til nå. De områdene som var lyse har blitt lysere, og den flotte oransje tonen jeg tidligere hadde har dempet seg og blitt kaldere. 

Påfør sjampoen som en vanlig sjampo – i vått hår. Forskjellen her er at du skal la den virke i 3-5 minutter. Jeg lar den virke i opp til en halvtime til tross for at fem minutter er oppgitt som makstid. Jeg har verken fått grått eller blått hår, så det har gått veldig fint! Det er nok ikke lurt om du allerede har lyst og kaldt hår, men for meg har dette fungert veldig bra. Skyll godt ut. 

Jeg bruker denne hver gang jeg vasker håret. For normalt hår kan du bruke den så ofte du mener det trengs!

Ha en fin lørdagskveld 🙂

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg