SUNDAY

Jeg holdt på å skrive god morgen, men de fleste av dere har kanskje vært oppe i noen timer allerede? Uff, denne søndagen gikk skikkelig i vasken. Planen var å stå opp til normal tid, spise en deilig søndagsfrokost for så å ta en tur ut for å nyte det deilige været hovedstaden har bydd på i dag. Dessverre ble ikke det noe av. Nå er sola på vei ned, og da er det på ingen måte like kos å vandre rundt i mørket.

I kveld skal jeg til Marte, og vi skal rope og skrike litt igjen. Den superviktige og het avgjørende landskampen i fotball starter kvart på ni i kveld, og kjenner jeg meg rett kommer jeg til å sitte med en pute foran ansiktet halve kampen. Jeg blir så stressa, herregud. Vi får håpe de klarer det! Jeg har trua. 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg