GOING OUT

Pray for the world. Jeg ser at dette har spredt seg i sosiale medier siden i går kveld. Det er så fint. Verden trenger så mange bønner som mulig. Den er ikke slik den bør være. Vi ødelegger hverandre. Tenk så fint det hadde vært med fred i verden. En fin tanke. En fin drøm?

Jeg slet skikkelig med å få sove i natt. Etter å ha sittet alt for lenge oppe og sett på nyhetskanalen prøvde jeg meg på noen timers søvn. I stedet endte det opp med intervallsøvn. Jeg sov i en time, så våknet jeg med en skikkelig skremmende angstfølelse og kastet meg over telefonen for å sjekke VG. Slik fortsatte jeg utover natten. Jeg var kvalm og redd. Det var skikkelig, skikkelig ekkelt.

Når fæle hendelser, spesielt terror, skjer går det alltid veldig innpå meg. Jeg blir skikkelig berørt på en måte. Jeg leser alt jeg kan finne om det, og klarer ikke tenke på annet. Jeg får så vondt av alle som faktisk er nært berørt. Det er så forferdelig. Ingen ord er i nærheten av å kunne beskrive tragedien som rammet Paris i går.

I et øyeblikk fristet sofaen mye mer enn å dra ut i kveld. Skal vi liksom feste nå? Når en slik tragedie har skjedd? Det gir jo ikke mening. Samtidig er det jo dette terroristene vil oppnå! De vil skape frykt og ta fra oss gleden i livet. Vi kan ikke la de vinne. De skal ikke få ta over livene våre.

Så faen heller. Vi skal kose oss, og leve mens vi kan!

2 kommentarer
    1. På denne ellers så triste dagen vil jeg ønske deg en fin lørdagskveld <3 Bruk tiden til å sette pris på det og de du har i livet ditt. Man vet aldri når det kan forsvinne.. Derfor vil jeg benytte muligheten til å si at jeg er evig takknemlig for at akkurat du velger å skrive en blogg! Tusen takk, du er fantastisk <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg