MADE IN THE A.M.

 God morgen!

Jeg elsker å stå opp i god tid før jeg må ut av huset. Men først skal jeg nyte morgenstuden med kaffe og One Directions nye album! Woho. Jeg hadde hele albumet på replay hele fredagen. Dette strider mot alt jeg står for, men jeg må innrømme at jeg er litt skuffet… Det er ikke et veldig bra album. Dessverre. Det knuser hjertet mitt å innrømme det. Men, heldigvis er det noen veldig fine sanger. 

Min favoritt er absolutt sangen med nesten samme tittel som albumet, A.M. Den er jo bare nydelig! Rett inn på hjertelista. Love you goodbye, I want to write you a song og If I could fly er også blant favorittene! Selvfølgelig er Harrys NYDELIGE stemme høydepunktet med hele albumet. Den gutten altså. Ikke bare ser han amaze ut, men stemmen hans er jo dritdeilig. Tidenes kjendis-crush. 

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg