FINALLY FRIDAY

Hello darlings ♥

Ah, vi hadde virkelig ikke marginene på vår side i går! Så forferdelig kjipt. Vi skrek oss såre i halsen og klappet hendene røde her i stua. Det var jo SÅ nære! Skuffende, men vi må ikke miste troen. Vi får klappe og rope litt til, og satse på seier i Ungarn. Heia Norge!!!

Over til noe litt morsommere. Det er endelig fredag! Kanskje min favorittdag i uken. Jeg skal skrive ferdig denne eksamen jeg har mast så mye om, og så er det helg! Dette skal bli noen supre dager. Min kjære venninne Michelle kommer til Oslo om noen få timer, og da skal vi ha det så koselig. Jeg gleder meg skikkelig! Litt byvandring, en kafe-tur eller to, kanskje litt shopping? Superkos! Så samler vi gjengen i kveld for litt fredagshygge med Nytt på Nytt og Senkveld. En perfekt start på helgen!

 

6 kommentarer

Siste innlegg