291214

God morgen 

Det er mandag, og hvem elsker ikke mandager? Jeg blant annet. Akkurat nå i ferien har det ikke så veldig mye å si, annet enn at samfunnet faktisk begynner å fungere igjen. Jeg pleier å ta turen inn på weheartit på morgenen. Det er så mange fine og inspirerende bilder, som faktisk gjør starten på uken litt bedre. 


Nå skal jeg snart på jobb. Jeg drar tidlig så jeg får gjort noen ærend, blant annet må jeg bytte litt julegaver og se om jeg kan finne meg en nyttårskjole. Det er jo ikke lenge til i det hele tatt! Jeg misliker julen, men nyttårsaften er helt fantastisk. Jeg elsker nyttårsaften. Det er så stemning. Og alt glitrer! Jeg elsker glitter. Langbord, kjoler, smykker, hæler dekorasjoner, servietter – alt kan glitre. Åh, jeg synes det er helt fantastisk. Jeg har til og med begynt å like raketter. Da jeg var liten lå jeg og gjemte meg under bordet sammen med hunden vår, men nå synes jeg det er ganske fint. Så lenge jeg holder meg å trygg avstand, aller helst i nærheten av en døråpning eller et skjold. Noe jeg kan bruke til å rømme eller beskytte meg fra et eventuelt rakettangrep. 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg