BILDEDRYSS

Det har virkelig gått i et i helgen! Jeg har dratt rett fra jobb til vors, og fra nach til jobb igjen. Neida, men det er ikke langt i fra. I går måtte jeg rett og slett droppe å dra ut. Jeg er verken vandt med å feste eller jobbe lenger, så kombinasjonen ble litt for mye i lengden. Jeg har i hvert fall koste meg masse! Det har vært utrolig koselig, og vi har hatt veldig mye moro. Kameraet har ligget trygt hjemme, så her er et lite bildedryss fra iphonen. 

I morgen er det full arbeidsdag, men på tirsdag har jeg ordnet meg fri så jeg får dratt en tur til Oslo. Jeg blir i Larvik frem til jeg begynner på skolen i slutten av januar, men jeg har en del ting jeg må ordne før nyttårsaften, og jeg savner leiligheten… Og faktisk hele byen, utrolig nok. Jeg savner rommet mitt aller mest! Det er så koselig. 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg