ROMJULSKOS

Nå har jeg endelig fått pcn og kameraet på plass. Det lå igjen hos Marte etter gårsdagens festligheter. Vi samlet oss der og koste oss med litt vin før julequizen. Det var veldig koselig. Etter noen dager med familie var det gøy å se alle igjen. På quizen så vi igjen alle vi ikke har sett på evigheter. Venner som har flyttet til andre byer eller land, og andre man ikke har så mye kontakt med. Alle samles, og det er utrolig koselig! Selve quizen blir litt langtekkelig for min del. Vi må jo sitte der i to og en halv time før den i det hele tatt begynner, og så varer jo hele greia et par timer. Men alt i alt er det veldig bra!

I kveld skal vi samles hos Camilla, lage litt mat og kose oss. Noen drar antakeligvis ut, så jeg får se hva jeg gjør. Koselig blir det uansett! Det er dette jeg elsker med høytidene. Alle samles og vi har så mye moro! Nå skal jeg slappe av med en julefilm og skumnusser, før jeg må begynne og ordne meg. Håper dere koser dere masse i romjula!

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg