GOD JUL

Heihei! Jeg ville bare skrive et innlegg og ønske dere en riktig god jul! Jeg håper virkelig dere får en fantastisk julekveld med mye glede og kjærlighet! Her har alle boikottet bilder, med mindre de er selfies… For det er tydeligvis greit. Haha, jeg er småsur fordi ingen vil være med på bloggshoot. Dermed får dere heller kose dere med noen bilder av dekorasjonene her i kveld. Jeg for min del ser veldig frem til i morgen. Første juledag er min favoritt i julen. Det betyr godteri under dyna i sofaen og en god middag, før jeg drar avgårde på vors med mine kjære, fine jenter og vi gjør oss klare til quiz og Calle. Det blir så bra!!! Nyt kvelden videre. Klem fra meg. 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg