ÆREND I SISTE LITEN

Hello 

Jeg har blitt så flink til å stå opp tidlig! I dag møtte jeg Marte i byen allerede halv elleve på formiddagen. Det er jo helt utrolig til meg å være. Vi hadde en god del å ordne før butikkene stenger. Vi måtte blant annet innom vinmonopolet. Her i Larvik har vi verdens fineste første juledag-tradisjon. Vi samles til julequiz i kulturhuset. Det blir stappfullt hvert eneste år, og kampen om bordene er ganske så tøff. Det er lange køer, og første mann til mølla som gjelder. Etter quizen går vi opp til byens eneste utested, og fortsetter festen der. Det er så koselig! Dermed måtte vi jo handle inn litt av hvert til det, og Marte skulle ha litt julepynt. Det er jo genialt å kjøpe julepynt på lillejulaften. Alt er jo satt ned til halv pris! 

Vi møtte tilfeldigvis Michelle mens vi var i gang med runden vår. Det var jo kjempekoselig, så hun slo følge en liten stund. Nå skal jeg på jobb igjen. Jeg tror jeg må tømme i meg en kaffe i det jeg går inn der for å holde meg våken resten av kvelden. Jeg er så trøtt.

4 kommentarer

Siste innlegg