HUNGRY HEART

Hellu darlings 

Jeg håper dere har en fantastisk fredagskveld. Jeg sitter i morgenkåpen i sofaen og ser på håndball for øyeblikket. Herregud, jeg er så sliten. Nå har jeg jobbet to dager på rad, og for kropp og sinn som ikke har jobbet ordentlig på snart et halvt år tar det virkelig på! Men det er verdt det, for det er så moro å være tilbake! Jeg skal snart komme meg inn i litt ordentlige klær, så får jeg besøk av noen flotte jenter. I dag er første dagen med Calle-jul som vi liker å kalle det. I Larvik har vi typ to utesteder, og ett av de er kun åpne i jula og i påsken. Trist? Haha, ja, men det gjør det også ekstra koselig i og med at omtrent alle samles på samme sted i høytidene. Jeg orker ikke å vær med ut i dag, men jentene skal vorse her og så skal jeg kjøre de ut på nye eventyr. I morgen er det min tur, da skal jeg være med og jeg gleder meg veldig!

Jeg startet dagen på cafe med fine Karoline. Hun bor for tiden i California, heldiggris, men er hjemme til jul som alle andre. Det var skikkelig koselig å se henne igjen. Praten gikk i ett kjør, vi hadde jo en del updates å dele med hverandre! Vi var på Larvik nye cafe “Hungry Heart”, og de hadde så utrolig mye fristende. Selve stedet var også utrolig kult. Det var fullt av kult interiør og sammensetningen var bare kjempekul! En skulle tro jeg var rik og som bare det med alt dette cafesnakket mitt, men nå er det slutt haha. Fra nå av går jeg tilbake til å drikke vann og se på de andre spise… Karoline motsatte seg helt ideen om å dra opp speilrefleksen på den stappfulle kafeen, noe jeg egentlig var litt enig i. Jeg er ikke helt komfortabel med en offentlige fotograferingen enda altså. Men iphonebilder ble det!

PS. har kåret vinneren av gavekort fra Caseapp! Det ble Ingrid. Jeg har sendt deg mail. 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg