ONSDAG

Det er litt koselig å være hjemme i Larvik altså. Selv om jeg kjenner at jeg savner Oslo, leiligheten og det å alltid ha venner rundt meg. Det er alltid noe å gjøre, og man er ikke avhengig av bil for å gjøre noe som helst. Her må jeg låne bilen til mamma bare jeg skal på butikken. Man skjønner ikke hvor godt man har det før det forsvinner. Det gjelder utrolig mye faktisk. Kan brukes om omtrent alt, haha. Det er litt morsomt. Okei, egentlig ikke, men det gikk akkurat opp for meg så var litt stas. 

Nå skal jeg spise en lett frokost og slappe litt av, før jeg må dra på meg sminkemasken og komme meg ut av huset. Jeg skal til Sandefjord med noen venninner. Vi skal spise lunsj på Jordbærpikene, og jeg skal ha cæcar-wrap! Den er så sinnssykt god der. Åh, som jeg har savnet den. Har ikke spist den på flere måneder! Michelle, som er den eneste av oss som faktisk bor et annet sted enn Larvik eller Oslo, har endelig kommet hjem! Vi ser henne så sjeldent, så det er jo ekstra stas når hun er hjemme. Herregud, jeg er så glad for at alle snart er samlet! Vi skal ha så mye moro i førjulstiden og i romjulen atte herregud. 

4 kommentarer

Siste innlegg