ANOTHER SLEEPLESS NIGHT

Den døgnrytmen min altså. Det er helt håpløst! I dag stod jeg jo faktisk opp før klokken ni, men jeg sovnet i solariet i stad og dermed hjalp den morgenstunden lite. Jeg er knall rosa i ansiktet. Jeg har faktisk ikke tatt sol siden det var gratis sol på bursdagen min i Oktober, og jeg overdrev tiden en smule. Ryggen er til og med solbrent! Det er helt sykt. Ansiktet mitt koker fortsatt, og jeg er så utrolig varm. Jeg skulle ønske bakken var full av puddersnø, da skulle jeg faktisk tatt et lite snøbad for å kjøle meg ordentlig ned.  

Man skulle tro at hodet mitt var fullt av tanker jeg bare måtte skrevet ned i og med at jeg er våken slik på nattestid, men neida. Jeg sitter i sofaen iført morgenkåpen min og har akkurat fylt hodet mitt med to episoder av svenske paradise hotel. Jeg elsket paradise i mange år, men den tiden er nok over. Eller, tiden hvor jeg elsker norske paradise er over. De siste årene har deltakerne vært så utrolig lite interessante. I år så jeg den første episoden og boikottet resten. Herregud, hva er det castingen driver med? Se på svenske paradise! Årets sesong har vært amaz! Det har vært med utrolig kule folk med spesielle, morsomme og interessante personligheter. I tillegg ligger vel utseendet gjennomsnittlig på en 7’er for hele gjengen. Det er så mange pene mennesker med. Ikke at det er så rart, svenskene blir jo stadig kåret til verdens peneste mennesker. Ah, jeg håper virkelig at den neste norske sesongen er i nærheten av årets svenske. Da skal jeg gjenoppta paradise-interessen, hihi. 

Så jadda. Andre unge jenter ligger oppe og tenker på livet og kjærligheten, mens jeg bruker natten på å irritere meg over castingen i Paradise Hotel, haha. Så forferdelig. Nei, nå må jeg gjøre et nytt forsøk på å sove. Etter litt nattmat. En kan jo ikke sove på tom mage!

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg