MANDAG

Nå har jeg akkurat kjørt mamma til flyplassen. Hun skal kose seg i Spania en ukes tid, rett før jula! Jeg er litt sjalu. For min del er det et besøk hos tannlegen som står på agendaen. Jeg er ikke veldig glad i tannlegen. Da jeg var yngre pleide jeg å rømme derfra. Mamma og pappa stolte på at jeg faktisk ville klare å gjennomføre en tannlegetime i en alder av 18 år, men neida. Det gikk så langt at vi fikk et brev om at de måtte kontakte barnevernet om jeg ikke møtte opp på neste time. Herregud, så forferdelig. Da hadde jeg et par småirriterte foreldre kan du si. Det endte med at jeg fikk en venninne til å følge meg. Jeg prøvde å stikke av fra venterommet. Tok vesken diskre(trodde jeg) i hånden og sa jeg måtte på do. Jeg satt kursen mot utgangsdøren, og var nesten ute i det fri før hun forstod hva som var i ferd med å skje, haha. I dag skal jeg være flink. Ingen rømningforsøk! 

Jeg drar rett fra tannlegen til Oslo med Emilie og Martine. Jeg nå inn for å hente en del ting som jeg ikke fikk med på bussen. I tillegg skal vi vaske leiligheten ordentlig slik at den blir klar til jul! Martine og henne familie skal feire hos oss i Oslo, og vi vil jo at de skal ha det rent og pent. Jeg har glemt kameraet i Oslo, noe som forklarer den forferdelige bloggingen. Det vil forhåpentligvis ta seg opp fra og med i morgen!

6 kommentarer
    1. Du er ikke den eneste som ikke liker tannlegen. Var der nå nylig, må borre i to tenner og trekke tredje visdomstann… ikke gøy!! Håper du slapp billigere unna 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg