EKSAMENSTRESS

Tusen takk for alle lykkeønsker til eksamen! Dere er søte 

Dessverre ser det ut til at det ikke hjelper så mye. Jeg åpnet dokumentet med eksamensoppgaven, leste det og lukket igjen pcn. Jeg forstod alt for lite av den oppgaven til at dette kan gå bra, haha. Et lite øyeblikk, okei et par timer.. Egentlig hele dagen, har gått med til å leke struts. Jeg stakk hodet i jorda og gjorde alt mulig annet enn eksamensoppgaven min. Først var planen å lyve til dere og late som jeg hadde jobbet med oppgaven i hele dag, men jeg er dessverre ikke så flink at jeg sitter med den hele dagen. Dermed ville nok de fleste som kjenner meg avslørt den løgnen med en gang. Jeg er flink når jeg må! Sånn i siste liten. Det er hvis jeg faktisk forstår hva jeg skal gjøre, men det er jo ikke akkurat tilfellet her. Blæh. Jeg får vel sette meg inn i det, og bare gjøre det. Bare jeg får levert noe som går som godkjent skal jeg si meg fornøyd denne gangen! Jeg skal være flinkere neste semester, hihi. 

Jeg synes jeg kan få et par innsatspoeng. Ikke for jobben, men for å prøve å gjøre det hyggelig og fristende å lese til eksamen! Jeg lagde meg en kanne med kaffe. Jeg blir antakeligvis våken i hele natt. Tror kanskje jeg har drukket seks kopper. Jeg er svimmel. Wopsi. Masse kaffe i en mage som kun har fått i seg pepperkaker i dag er kanskje ikke det lureste. Hehe. Jeg trodde faktisk jeg skulle klare meg gjennom denne hjemmeeksamen uten å makse mastercardet på godteri og Pepsi Max fra Rema 1000, men det ser ut til at jeg tar meg turen bort allikevel. Jaja, det er ikke eksamen hver dag. 

17 kommentarer

Siste innlegg