HARRY STYLES

Uæh, det var storm i Oslo i natt. Ikke ordentlig storm hvor bygninger blir tatt av vinden akkurat, men jeg var seriøst bekymret for om julepynten i Bogstadveien skulle klare seg gjennom natten. Det gynget fælt i den som hang utenfor vinduet mitt i hvert fall. I dag er det siste innspurt, så skal jeg slutte å mase om eksamen! Over til noe helt annet… Jeg er dødsforelsket i Harry Styles. I går ble jeg sittende og se på videoer av han på YouTube. Jeg satt igjen med tidenes hjertesorg. Han er så perfekt! Er det virkelig for mye å forlange å få date han?

La oss ta et øyeblikk og nyte disse flotte bildene av vakre Harry. 



Herregud, han er så fin! Da jeg først oppdaget han (og ble 1D fan for evig tid) satt jeg og så på YouTube-videoer av han og resten av gjengen en uke i strekk. Han er jo bare utrolig skjønn! Elsker å se intervjuer med han. Det smilet, jeg smelter. På toppen av det hele har han en fantastisk deilig stemme. Jeg hadde ikke akkurat takket nei til en skøyte-date med han for å si det sånn! Åh, jeg har tidenes kjendiscrush… 

9 kommentarer

Siste innlegg