UKEN SOM GIKK

AKKURAT NÅ: Vi spiser frokost og skal deretter sjekke ut av hotellet. Det blir lunsj og en liten tur i butikker før vi flyr tilbake til Norge.

UKENS TANKE: Jeg gleder meg til august fordi da har jeg ingen reiser jeg skal på, haha. Jeg elsker å oppleve nye steder, men det har gått i ett de siste ukene så det skal bli digg med en rolig måned.

UKENS FAVORITTPLAGG: Ååååh jeg har kjøpt verdens FINESTE kjole! Jeg ser ut som en ballerina/cupcake/prinsesse.

UKENS SERIE: The Bold Type. Det kom ut to episoder mens jeg var her i London så jeg gleder meg til å komme hjem og se!

UKENS CRAVING: Alt med sjokolade.

UKENS HØYDEPUNKT: Det må jo bli London! Det er bare så synd ag jeg ikke får delt det med dere nå 🙁 men jeg tar masse bilder som jeg kan dele når jeg er tilbake i morgen!

UKENS IRRITASJONSMOMENT: Hvorfor må alt galt skjer når man er o utlandet??? At Macen min døde i det jeg kom til London. Det er så kjedelig, særlig når jeg ikke merker det før lørdag etter at support har stengt. Nå var det kameraet for noen uker siden, deretter mobilen og nå macen. Denne må jo gå på garantien, men allikevel…  Og allergi. Jeg Rover snart ut øynene mine her.

UKENS POSITIVE: Jeg har holdt meg innenfor London-budsjettet. Woho!

UKENS ØNSKELISTE: Hehe denne skal stå tom lenge. Det har blitt brukt nok penger denne helgen for å si det sånn.

UKENS MATRETT: Vi spiste på The Ivy i går og de hadde en halloumi-rett som var fantastisk!

UKENS SANG: Molly Sandèn – Va det då?

UKENS FAVORITT-BILDE: Thiiiiiis!

10 kommentarer

Siste innlegg