12 TING SOM GJORDE MEG GLAD I GÅR

Reklame | Annonselenke Nelly / Sponset genser Kouture

T-SKJORTE ZARA / GENSER KOUTURE / JAKKE NELLY HER / BUKSE BERSHKA

Snø. Plutselig kom det masse snø til Oslo og da jeg kikket ut av vinduet var det helt hvitt i bakgården og alle trærne var dekket i snø. Jeg bare “vi må gå ut i snøen”. Det var så koselig!

Vi fikk flybillettene til Sri Lanka. Nå gleder jeg meg enda mer! Det blir så ekte med en gang vi får flybillettene. Vi har kun en mellomlanding, den er i Dubai både til og fra. På vei til er den bare på et par timer, men på vei hjem er den på seks timer så var har faktisk booket oss noe så fancy som en seng på flyplassen. 

Vi hadde en kjempebra treningsøkt. Både Morten og jeg var helt kjørt etterpå og trengte noen timer med avslapning. Uansett, superdigg!

Lagde sykt digg lunsj. Finnes det noe bedre enn en kjempedigg lunsj etter trening? Vi spiste wraps med fiskeburger, spinat, granateple, kremost og agurk. 

Jeg fant sykt mye fint på Nelly som jeg ønsker meg. Dere så jo ønskelisten jeg la ut i går, hehe. Det gjorde meg faktisk lykkelig selv om jeg ikke skal handle noe helt enda hehe.

Jeg fikk endelig gjort ferdig rommet mitt. Det var på tide (og i grevens tid). Nå får jeg nyte det så lenge det varer. Jeg skal vise dere hva jeg gjorde veldig snart. Må bare vente til Morten drar med alle tingene sine, hihi.

Jeg klarte å holde meg unna smågodthylla. En seier i seg selv. Det var hardt der og da, men i ettertid gjorde det meg ganske glad. 

Jeg fikk sol på kroppen. Det var sååå deilig. Det er fælt å si, men jeg slapper sjelden så godt av som jeg gjør i solarium haha. Jeg lå der og fikk en liten powernap og hørte på podcast i den lille tiden jeg var våken. 

Jeg gjorde rent i leiligheten. Det er ikke lenge siden jeg vasket sist, men vi er fire stykker på en liten plass så da blir det fort litt støv her og der. Jeg støvsuget og tørket støv mens Morten var i dusjen etter trening, byttet ut alle brente lys med nye og fjernet nesten all jul i leiligheten. Så deilig!

Jeg skryt for et samarbeid. Det er alltid så koselig! Jeg blir så glad når samarbeidspartnere tar seg tid til å sende en melding og fortelle meg at det virkelig er fornøyd. Jeg blir såååå glad!

Planla et kult antrekk til lørdagens brunsj. Små gleder, haha. Jeg har et antrekk jeg satt sammen som jeg virkelig gleder meg til å vise dere! Håper bare det blir like kult når jeg får det på. Nope, var for lat til å faktisk prøve. 

Kjæresten min. Kliss klass, men han gjør meg så utrolig lykkelig og glad hver eneste dag <3

 

4 kommentarer
    1. Jeg har vært ute av solariums-kjøret i flere år, men kjenner at jeg gjerne skulle sett og følt meg litt freshere om dagen. Er det noe sted i Oslo du vil anbefale å ta sol? Takk for at du er en fantastisk blogger 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg