12 TIMER I OSLO

Reklame | Annonselenker Nelly

JAKKE HER / SKJØRT SAMSØE SAMSØE HER / SKO HER

Hello! Nå er jeg tilbake i Oslo og har nettopp kommet inn døren hjemme hos meg selv etter en togtur på rundt fem gode timer. Det var egentlig ikke så gærent. Jeg fikk meg en powernap, søkte om visum til Sri Lanka turen (noe jeg fant ut at vi trengte i går kveld sammen med vaksiner, wopsi), hørte på sånn fire podcastepisoder og fikk jobbet litt.

Nå skal jeg egentlig bare sette fra meg tingene mine og hive i meg noe mat. Planen var egentlig å dra på trening, men toget ble forsinket så jeg kom hjem senere enn planlagt og jeg har nok å finne på her hjemme i kveld. Jeg reiser jo til Berlin i morgen tidlig og skal ta toget til flyplassen i halv åtte-tiden i morgen, så søvn hadde kanskje ikke vært så dumt.

Jeg er omtrent ferdigpakket. Jeg må bare flytte over noe av det jeg hadde med til Sørlandet og kanskje ta ut litt klær… Jeg har kanskje pakket med litt for mye og det er kjedelig om jeg plutselig trenger litt ekstra plass. Jeg handler ikke så mye i Norge, men jeg liker å handle litt når jeg er på ferie. Mest fordi de har butikker vi ikke har her og da er det litt mer spennende.

Nei, nå surrer jeg fælt. Jeg ville bare stikke innom og si at jeg kom meg trygt hjem og gi dere en liten update. I morgen setter jeg kursen mot Berlin og ser frem til fire hele dager på tur med venner! Det blir sååå gøy. Følg med!

 

6 kommentarer
    1. Omg, dør av hvor fine bildene dine er!
      Det synes at dere legger mye arbeid i det. Det er variert, fine farger/filter og positiv energi og smil <3 Du er helt nydelig! ..Kjæresten din også 😉

      På bildet i forrige innlegg, hvordan har du redigert det? Hvilke filter og justeringer?
      <3

    2. Hvordan gikk det i banken?? Fikk dere lån? 😃 Du kan være glad for at du skal kjøpe i Kristiansand og ikke Oslo! Vi kjøpte oss nettopp hus, ikke så langt fra flyplassen i Kristiansand og betalte 2,6mill! Da var huset relativt nyoppusset og i god stand, 3 soverom, kjellerstue, vaskerom, egen utleiedel, stor garasje med verksted og en stor hage 😍😃 Så du får MYE for pengene her vs Oslo/andre byer! Ønsker dere masse lykke til uansett hva det blir til 😘

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg