11 TING SOM GJØR MEG GLAD AKKURAT NÅ

Reklame | annonselenker Nelly

BLUSE HER / BUKSE HER

😊Verdens fineste lille Trulte! Morten og jeg er som to stolte foreldre som skryter av hvor heldige vi har vært med det fantastiske barnet vårt, men det er sant. Vi har vært så heldige. Hun er så snill og fin, og hun er tidenes gledesspreder i disse dager. Hadde det ikke vært for henne hadde det vært ganske mye kjedeligere og jeg kan love dere at det hadde blitt veldig mye tid inne på sofaen…

😊 Jeg får tid til å teste litt oppskrifter og det er alltid moro! Jeg lager veldig god mat om dagen faktisk. Akkurat nå har jeg gått litt tom for idéer igjen, men jeg skal søke litt rundt på nett og finne noe digg jeg kan lage neste uke 🙂

😊 Det er så ufattelig deilig vær og jeg blir så glad! I dag våknet jeg klokken syv av at det var lyst ute og solen begynte å komme frem. Jeg tror jeg må begynne å ta ned rullgardinen, haha, neida. Det er en så fin måte å våkne på, og jeg blir så glad i det jeg går ut og kjenner solen varme. I går var jeg ute ganske lenge og da hadde jeg faktisk fått farge da jeg kom inn, så nå er det bare å finne frem solkremen og nyte.

😊 Fine kjoler. Jepp, det skal ikke mer til haha. Jeg blir ordentlig glad av å se alle de fine vår- og sommerkjolene som dukker opp i diverse nettbutikker. Har dere sett de siste kjolene fra By Malina? Så utrolig mye fint, jeg er helt besatt av omtrent alt de har sluppet den siste tiden.

😊 Jeg er så takknemlig for at jeg ikke er singel og bor alene nå om dagen. I tillegg har jeg verdens beste partner å være med! Vi koser oss masse sammen, og det er ingen andre jeg hadde klart å være så mye med som Morten uten å klikke 😉

😊 Youtube er plutselig moro. Dette overrasket meg veldig! Nå synes jeg YouTube er gøy og har (for første gang) mer inspirasjon der enn hva jeg har her på bloggen. Kanskje fordi det er lettere å spille inn en litt småteit video til YouTube enn hva det er å lage et innlegg? Jeg vet ikke, men jeg må smi mens jernet er vamt og kose meg mens jeg kan. Det kommer masse gøy fremover så husk å abonner på kanalen vår her.

😊 Morten har endelig gått med på å se Harry Potter. Jippi! Jeg har mast om dette siden vi ble sammen og han avslørte at han aldri har sett Harry Potter. Krise og veldig merkelig når man er barn i Harry Potters gullalder! Han har lovt at vi skal se det i evigheter, men alltid kommet på en unnskyldning. Endelig har han gått med på å se det så nå har vi Harry Potter maraton, en film hver kveld og det beste er at Morten også synes det er bra!!!

😊 Jeg har skogen rett utenfor døren. Så deilig! Jeg trenger bare gå noen få meter så er jeg i skogen og kan kose meg på tur. Det er helt perfekt, og akkurat nå kjenner jeg at jeg er utrolig glad for at jeg ikke bor i Oslo sentrum lenger… Det hadde vært kjedelig det.

😊 Det er helt lov med litt ekstra kos i hverdagen. Jeg har kanskje dratt denne litt langt og behandler hver dag som om det er lørdag. Jeg tror ikke jeg har hatt en eneste dag uten kos den siste uken. Det har vært is, smågodt, sjokolade, popcorn og selvfølgelig sykt digg mat. Wopsi, men seriøst. Hva annet skal man finne på da?

😊 Jobben er ganske lik som før, heldigvis. Jeg er også vandt med hjemmekontor og ting går ganske som normalt med et par unntak som jeg ikke skal fokusere på her fordi dette er et positivt innlegg woho! Da må man fokusere på det positive 🙂 Det er altså ikke en stor omveltning jobbmessig for min del og jeg kan enda gjøre det aller meste, noe som er ganske deilig.

😊 Dørstokkmila er borte og jeg klarer faktisk å trene hjemme. Dette overrasket meg. Jeg trodde ikke jeg kom til å klare å trene hjemme, men jaggu! Nå har vi til og med bestilt oss mølle, benk og flere vekter. Vår lille balkong/terasse skal bli til et lite hjemmegym. Jeg klarer dog ikke å innstille meg like mye på å kjøre 100% på her hjemme som jeg gjorde på SATS, men alt er bedre enn ingenting!

Hva gjør deg glad om dagen?

5 kommentarer
    1. Se der ja! Det er bra å oppsummere det positive også! Yeeei! 😀 Hærlig å høre at dere har det så bra sammen! Kan jo gå en kule varmt for noen par nå tenker jeg, hehe! Jeg er alene, og det tror jeg er vanskelig og trist for mange. :-/ For min del går det veldig fint, for jeg er introvert, og MÅ ha masse alenetid. Blir fort tappet for energi av for mye snakk, lyd, lys o.s.v. Så jeg har det faktisk veldig bra! SÅ glad for det! Jeg fikk det som plommen i egget etter jeg kjøpte meg tredemølle og masse styrketrenings utstyr da treningsstudioene ble stengt! Woop, Coop! 😀 Haha, SÅÅÅ treningsfreak, but I love it! Må ha litt trening hver dag for å føle meg vel både fysisk og psykisk! Så gled dere til mølle! Så forbanna hærlig altså! 😀 Klem! <3

    2. Hei!
      Må bare gi deg creds for at du leverer en bra blogg uansett hva som skjer rundt deg 🙂 ser at andre bloggere gir deg skryt og det synes jeg er så hyggelig å se! Stå på og god helg 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg