10 TING SOM GJORDE MEG GLAD DENNE UKEN

Reklame | annonselenke NA-KD

SKJORTE NA-KD HER / VESKE NUNOO / BUKSE MONKI

😃 Trulte var superflink på valpekurset på tirsdag! Vi hadde øvd på det vi skulle gjøre hjemme og det gikk så bra på kurset også. Nå hatt vi fått nye ting å øve på og det er så moro!

😃 Det er endelig nydelig vårvær! Jeg merker at jeg blir ti kilo lettere når mørket forsvinner, solen er fremme og det er en sånn deilig friskhet i luften. Kan været holde seg sånn fremover, vær så snill?

😃 IKEA har endelig tatt tak etter den katastrofale opplevelsen med kjøkkenet vårt. Kort oppsummert, personen som tegnet kjøkkenet la inn riktige mål, men feil produkter i forhold til de målene. Det resulterte i at benkeskap og selve benkeplaten ikke passet inn. De trengte tre forsøk på skapet og nå fire på benkeplaten. Kjøkkenet skulle vært ferdig for to måneder siden… Etter sykt mye mas har de endelig tatt tak og på mandag kommer en snekker som skal montere og skjære til en benkeplate for oss, vi har skaffet en sidelist som måtte til og vi får en helt OK “erstatning” for alt styret. Håper vi kan bli ferdig og legge dette bak oss på mandag.

😃 Leiligheten er skinnende ren. Jeg brukte over en halvtime kun på å støvsuge sofaen, haha. Planen om å ikke ha Trulte i sofaen gikk jo skeis første dagen og nå som hun har begynt å røyte ordentlig blir det fullt av små hår… Jeg fortsatte og tok hvert eneste rom supernøye. Jeg har aldri brukt så lang tid på å vaske i hele mitt liv, men nå er det fantastisk deilig å være hjemme!

😃 Jeg har gjort mitt første Tise-kjøp! Nei, vent hahaha. Okei, det er ikke mitt første kjøp. Jeg kjøpte faktisk et bord der en gang, men det er mitt første kleskjøp. Jeg fikk skikkelig lyst til å nettshoppe litt her om dagen, men i stede for å gå på nett klikket jeg meg inn på Tide! Der fikk jeg tak i et ubrukt ullundertøy-sett fra Johaug til en veldig god pris. Meget fornøyd!

😃 Februar flyr jo avgårde og det er helt fantastisk fordi da blir det snart vår! Jeg er så lei av vinteren. Januar gikk sååå sakte så det at denne måneden flyr er det beste som kunne skjedd.

😃 Nå som Morten er borte får jeg endelig sett Wahlgrens Värld i fred, hehe. Når jeg er borte ser han Brille og Praktisk info, mens jeg benytter anledning til å se den nyeste sesongen med Biancaaaa. Elsker Bianca.

😃 Jeg hadde en fantastisk bra arbeidsdag i går. Morten og jeg spilte inn en veldig morsom video som jeg gleder meg til å dele med dere neste uke og jeg fikk tatt masse bra bilder til bloggen! I tillegg løsnet det litt med selve bloggingen og det kjennes så bra.

😃 Jeg kom meg på spinning på torsdag til tross for at mandagens PT økt enda satt godt i kroppen. Vi har virkelig tatt noen steg videre med de PT timene og de er såååå harde. Jeg er støl i en uke etterpå, haha. Jeg er uansett veldig fornøyd med at jeg kom meg på en økt til med tanke på hvor hard den første var.

😃 Planen er lagt for kontoret og Morten er endelig gira på å gjøre noe med det, haha. Farvel roterom!

4 kommentarer
    1. Hærlig med masse positivt! 😁Viktig å reflektere over det! Så deilig med fredag nå! Goood helg, fine!
      Klem! ❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg