10 TING JEG VIL GJØRE I HØST

Reklame | annonselenker Nelly

JAKKE NLY HER – KJOLE HER – SKO PAVEMENT

🍁 Pusse opp leiligheten. Dette starter faktisk veldig snart! Til helgen får vi besøk av foreldrene til Morten som skal hjelpe oss med å fjerne det kjøkkenet vi har nå. Uken etter skal vi legge nytt gulv på kjøkkenet, i gangen og på soverommet og når det er på plass så blir kjøkkenet levert like etterpå.

Jeg gleder meg åpenbart ikke til selve oppussingen, og vi vet jo at jeg har en litt dårlig erfaring med nettopp kjøkkenoppussing, men jeg gleder meg veldig til det er ferdig. Jeg føler at det vi skal gjøre nå kommer til å føre leiligheten sammen om dere skjønner. Nå blir det en rød tråd og lik stil over alt. Jeg elsker det! Det kommer til å bli så utrolig fint og jeg gleder meg sykt mye til å vise dere resultatet. Vi skal dokumentere alt på YouTube, så følg med!

🍁 Reise på en getaway. Jeg aner ikke hvor, men et eller annet sted skal jeg.

🍁 Gå i masse fine outfits. Ahhh, jeg elsker høstklær! Elsker, elsker, elsker. Det er så sykt mye fint. Kåper, boots, straikkagensere.

🍁 Alltid ha friske blomster i vasen på kjøkkenbordet. Jeg kjøpte det forrige uke og det er så koselig. Jeg var veldig flink til det en periode, men så gikk det opp for meg hvor mye penger jeg brukte på det hehe. Allikevel vil jeg ta det tilbake, men jeg trenger ikke akkurat kjøpe en bukett til 600 kroner. Jeg kan kjøpe roser på Rema eller enkle solsikker! Det blir ikke så gærent og det er veldig koselig det også. Særlig solsikker, jeg elsker det. Nå passer det litt dårlig med den oppussingen da, men jeg får kjøre på så lenge jeg kan.

🍁 Gå mer på tur i marka. Det er så deilig nå på høsten! Nå er det færre insekter, ikke like intens varme og så mye diggere enn på sommeren.

🍁 Feire bursdagen min! Før var jeg en skikkelig bursdagsjente og selv om jeg fortsatt liker å ha bursdag har det dabbet litt av de siste årene. Jeg vet liksom ikke hva jeg vil eller noe.. Jeg vil helst være i Paris eller en annen storby, haha. Det skjer nok ikke fordi vi er midt i oppussing, men noe får jeg vel finne på. Kanskje middag og drinker?

🍁 Vin, ost og kjeks. Det hører litt med høsten. Gjerne med brettspill også!

🍁 Dra på mer byvandring. Det er så koselig! Spesielt på steder jeg ikke alltid er på ellers, men selvfølgelig… Byvandring på St. Hanshaugen er ikke galt det heller, men det morsomt å bli bedre kjent i andre bydeler også. Her om dagen var jeg på Løkka og hallo, for et koselig sted. Jeg har vært alt for lite der. Sykt mange kule butikker! Dagen etterpå var jeg på Majorstuen og det er det så koselig. Jeg bodde der da jeg først flyttet til Oslo og det var skikkelig hyggelig å vandre litt der igjen.

🍁 Kino! Jeg vil dra mer på kino igjen, jeg. Det er skikkelig hyggelig på høsten og vinteren. Jeg håper bare det kommer noen morsomme eller koselige filmer fremover.

🍁 Feire bursdagen til Morten! Wiiii. Egentlig hadde jeg planlagt noe veldig gøy, men i år som i fjor ser det ut til at de planene ikke blir noe av. I fjor hadde jeg planlagt å “kidnappe” han og ta han med til Kragerø Resort, men så kom det nye retningslinjer og det ble anbefalt å være hjemme. I år er det noe annet som antakeligvis kommer i veien, men vi får se. Noe gøy skal det bli uansett.

0 kommentarer

Siste innlegg