10 TING DERE IKKE VET OM BARNDOMMEN MIN

🤷🏼‍♀️ Jeg husker skikkelig godt den ene bursdagen min fordi jeg fikk ha en prinsessebursdag. Alle hadde på prinsessekjoler, masse falske smykker og tiaraer. 

🤷🏼‍♀️Da jeg feiret bursdag pleide vi å ha et sjokoladekaketog pyntet med godteri! Det var skikkelig stas.

🤷🏼‍♀️ Jeg vokste opp på en gård, eller et lite småbruk da. Det var sååå fint og jeg kunne gjerne bodd slik igjen. 

🤷🏼‍♀️Hvis jeg ble sint på foreldrene mine pleide jeg å rømme til dukkestuen vi hadde like ved huset, planen var alltid å overnatte, men jeg var så mørkeredd at jeg alltid kom snikende tilbake på kvelden

🤷🏼‍♀️ Soverommet mitt var helt rosa. Jeg hadde rosa teppegulv og rosa tapet på veggene. Helt perfekt for den lille prinsessen jeg var som barn (og enda er)

🤷🏼‍♀️ Jeg bodde så langt fra skolen og det gikk ikke buss fordi vi var så få der at jeg fikk dekket taxi til barneskolen i mange år

🤷🏼‍♀️ En gang var lillesøsteren min og jeg ute i hagen og lekte. Hun klatret opp i et tre og satt seg fast så jeg skulle gå inn for å hente hjelp. Det glemmer jeg på veien og setter meg ned i stua for å leke. Det går en stund før foreldrene mine spør hvor søsteren min ble av. «Åja, det glemte jeg å si. Hun sitter i et tre og griner fordi hun ikke kommer seg ned»😂

🤷🏼‍♀️ Jeg var en liten romantiker og pleide å skrive kjærlighetsbrev til guttene jeg likte. Ofte gjemte jeg det i jakken deres like før vi var ferdig så de ikke skulle se det før de kom hjem. 

🤷🏼‍♀️ En gang ba jeg læreren min om å spørre en gutt jeg likte om vi skulle bli sammen, haha. 

🤷🏼‍♀️ Slik jeg husker det så elsket jeg å være med i fjøset for å stelle og kose med dyrene. I motsetning til normale folk så pyntet jeg meg ofte med skjørt, kjoler og smykker. Viktig å pynte seg for dyrene.

 

10 kommentarer

Siste innlegg