10 TANKER AKKURAT NÅ

Reklame | Annonselenker Nelly

JAKKE HER / T-SKJORTE HER / SKJØRT HER

💭 Jeg er så glad for at Pepsi Max Lime endelig er i Norge. Første gang jeg smakte det var vel i sommer da jeg var i Gøteborg med to venninner og deretter på Gran Canaria mens jeg ventet på å komme inn på Love Island. Funfact: Ellinor og jeg bodde omtrent 20 meter fra hverandre og begge gikk på den samme lille sjappa ved stranden og kjøpte all Pepsi Max Lime de hadde, haha. Det kom frem under innspillingen da begge begynte å snakke om Pepsi Max Lime, moro!

💭 Det fine været gjør meg så utrolig glad! Endelig er vi på vei ut av den triste og grå vinteren. Jeg har ventet på vår siden begynnelsen av november, hehe. I går kunne jeg gå med skjørt, t-skjorte og en tynn kåpe og spise lunsj på brygga. Hvor deilig er ikke det?

💭 Nå er jeg nødt til å slutte med kos hver eneste dag. I går kjøpte jeg wienerbrød og sjokolade som om det var like vanlig som å kjøpe melk. Det er ikke greit! Det er ikke bra for verken kropp eller psyke å proppe seg full av godis hver eneste dag. Æsj, slutt Andrea.

💭 Jeg er så sykt fornøyd med redigeringen av Drive in-challengen vår. Nå skal det sies at det ikke var jeg, men Morten som redigerte. Jeg synes kanskje det er en av de best redigerte videoene vi har.

💭 Shiiit det er stressende å være heltidsblogger til tider. Ikke fordi jeg er så utrolig busy, men fordi det er så mye å tenke over, særlig når det kommer til økonomi. Man lever jo fra måned til måned (sånn nesten i alle fall). Jeg tør liksom ikke planlegge en tur om tre måneder fordi jeg vet ikke hvordan ståa er økonomisk da. Nå er jo min situasjon litt spesiell fordi vi skal kjøpe leilighet så jeg er ekstra stressa og i sparebluss på grunn av det, men uansett. Skummelt…

💭 I dag skal jeg se på håndballkamp igjen og det er lenge siden sist. Jeg er jo fra Larvik og da sier det seg vel nesten selv at jeg både har spilt og fulgt med på håndball i mange år. Jeg falt litt av begge deler på videregående en gang, men jeg må innrømme at det gjorde vondt å se at Larvik håndballklubb er i den situasjonen de er i nå. Utrolig trist faktisk! Så skal jeg dra på kamp og se den nye suverene klubben i landet, Vipers. Wopsi.

💭 Blæææh. Jeg har hørt et par podcaster som gjengir historien om hvordan en viss komiker har trakassert kvinner rundt seg. Tenk at det finnes sånne folk! Og tenk at de får holde på som de vil år etter år uten at noen setter en stopper for det. Jeg er så glad for at slike saker kommer frem i lyset og at man viser at slikt er ikke lenger akseptert i vårt samfunn. Slutt, alle ekle griser der ute. Slutt!

💭 Dette har jeg antakeligvis nevnt før, kanskje sånn en million ganger, men jeg trenger en hund i livet mitt! På denne tiden om et år tenker jeg at det kanskje kan passe. Da har vi (forhåpentligvis) funnet oss til rette i en stor nok leilighet, ting er stabilt med jobben og det er både tid og ønske om en liten japansk spisshund bebbis <3

💭 Jeg er så reisesyk om dagen, men dere vet… Leilighetskjøp bla, bla bla og jeg skal på tur i april faktisk. Denne reiselysten gjorde at jeg skrev ned noen nye steder jeg har lyst til å besøke og listen ser slik ut: Milano, Venezia, Australia, New York, Cannes, en liten by sør i Italia (har enda ikke funnet et konkret sted). I tillegg drømmer jeg meg bort til Hellas i sommer. Kan jeg vinne i lotto nå plis?

💭 Jeg har så lyst til å gå løs på leiligheten til Morten og innrede den som jeg vil, haha. Da vi kom hit nå tok jeg og vasket over hele og i og med at jeg har med meg to esker med interiør fra min leilighet kunne jeg jo kanskje fikset litt, eller? Ødelegge eks-ungkarsredet totalt hehehe. Det har jeg vel egentlig allerede gjort ved å gi han sånn fem-seks bilder av meg/oss som han har satt opp rundt omkring i hele leiligheten. Flink kjæreste <3

 

1 kommentar
    1. Om du og Morten er på Sørlandet i helga anbefaler jeg virkelig å få med dere årets russerevy av mandalsrussen!!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg